Welcome to my blog :)

rss

Isnin, 15 Mac 2010

CUKUPKAH Keperempuanan Aku???

p/s: ini adalah untuk rujukan aku di masa hadapan (to do list) :P




1. Dalam surat beranak jantina kau apa?
    Perempuan lah! Ada binti la nama aku.


2. kau pernah disunatkan tak?
    Pernah. Tapi aku tak sure potong apa. Ade yang nak tolong
    explain tak? Hihi   (~_~)v


3. Mase kecik2 dulu kau main apa?
    Oh. Masa kecik2 aku lom pandai main. Heh. :P


4. Kau dah ada boobs belum?
    Ofkoslah. Since darjah 5. selalu kena ejek dengan dak laki kelas
    aku. Sialan tol.


5. Kau dah period belum?
    Dahla. Since darjah 6. aku yang ajar kawan2 pakai pad.
    Bangga2! :)


6. Kau dah ada jerawat belum?
    'Acne'ion-packed ag kat muka aku neh.


7. Kau dah ada boyfriend ke belum?
    Erm.. ni bahasa alien ke? Define ‘boyfriend’?


8. Dah berapa orang boyfriend yang kau pernah ada?
    Banyak kot. Tak pernah pulak aku kira. (koya!)


9. Status pendidikan kau sekarang?
    Diploma jer.


10. Status kau sekarang?
      Bujang trang tang tang.


11. Kau dah pandai masak? (kalau boleh listkan sekali)
      Masak campak2 aku pandailah. Hah? Alaaa.. masak campak2la.
      Masak yang kai campak jer bahan nyer pastu rasanyer kan,
      mulut aku jer yang kata sedap :P
      List? Malas aku. Nanti orang cakap riak lak. Kekeke


12. Kau pandai buat kerja rumah?
      Bolehlah kalau nak dibandingkan ngan masak tu. Hahaha




Sekian sahaja soalan survey ini. Markah anda ialah..





..























..























..























..























..



















..



















..



















..



















..















..



..



..



..







ANDA ADALAH 84% WANITA







Tahniah! Anda ingin menambah peratusan keperempuanan anda kepada 100%?



Sila jawab soalan ini.



13. Cukupkah solat 5 waktu anda     
      Erk.... erk.....ermmm...... -_-''














p/s: wahai diri! SILA INSAF!!


p/s: anda juga boleh coba ya! Jangan malu2. tapi perlu diingat, walau segempak mana pon jawapan anda untuk soalan 1-12, tapi soalan 13 anda kantoi, anda belum lagi wanita sempurna.. seperti saya T.T

3 ulasan:

  1. errr..no komen.i pown tak ckup sempurna lagi.huhu

    BalasPadam
  2. hahaha.. xpe2. xde manusia sempurna lam dunia. sentiasa ada ruang memperbaiki diri :)

    BalasPadam
  3. nobody perfect...ehheheeh

    manusia yg sempurna hanya Rasulullah insan terpilih...

    tapi kadang2 kita cuba nak jadi terbaik..tapi penat nak buat tu...sbb kita manusia biasa

    BalasPadam

Related Posts with Thumbnails