Welcome to my blog :)

rss

Rabu, 3 Mac 2010

AKU SUDAH KEMBALI KE PANGKAL JALAN

Penat. Tapi syokk (:


Having fun dengan budak- budak ting tong tp somthing bother’s me all the way. Nevermind that. Oh ya! Thanks to you guys. Having soo much fun ngan korg. Sowie gambar korg xsempat ambil ngan si itam. Tp sokay. Nnt saya ambil, edit entri ini & tambah ya! 
ok da dapat gambo :)





~sengal semuanya lol~

Also, jumpa si tikus, ngee! Bump into him actually. Itulah orang kata kalau jodoh tak ke mana kan? Pusing satu dunia pon jumpa kat sini jugak sudahnya. Ty God. Besarnya kuasa-Mu (:


~si tikos cakap sila ambil gambo belakang sahaja sebab depan sudah boncet lor (-_-'')~

Sudah kembali online: maknanya? Ofkosla the bebelan continues, tensi makin bertambah, mental dah salah order (baca: disorder).. tarif bil elektrik rumah aku meningkat seiring dengan kepeningkatan tahap kebosanan aku. Huh! Ade aku kesah ke? Lantakla. Bukan aku bayar pon. (mood: sangat tak bertanggungjawab)

~muka tensi versi pendi. pinjamla kejap. ngee~


Ntah ape aku membebel, nauzubillah. Tp alhamdulillah. Aku sudah kembali ke pangkal jalan. jalan mane? Siratulmustaqim ofkos. Wah! Poyonya aku. Entri ini aku draft je kot. Tp, kalau nak publish pon xsalah kan? Ni kan belog aku? Huh! Wtf.

Sekian carutan saya. Selamat pagi semua. (:

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails