Welcome to my blog :)

rss

Isnin, 22 Mac 2010

Contest Apa Saya Nak Buat Kalau Diberi RM100

Jalan-jalan blogwalking di petang hening ni sambil melayan mate stim mengantuk depan lappy terjumpa plak contest ni. First time nak join contest ni  :)






So, apa saya nak buat kalau diberi RM100?



# first option nak bayau broadband aku yang sangat lembap laju speednya ni sampai klik jerk kat link teros terbukak pagenyer selepas direfresh beberapa kali akibat disconnect  =.=!



# nak kasi kat mak aku soh bayar bil elektrik sebab asek online jer 24 jam blogwalking. Ngee XD



# standby untuk ujian ulangan dengan JPJ. Ane la taw kot2 kantoi kan. Aku ni dala penakut time drive. Time drive jerla  :P



# nak beli panadol, minyak hangin, coyote (benda tempek2 kat dahi tu, betol ke aku eja? -_-'') sebab saket kepala banyak sangat benda nak kena settle lately esp urusan dgn kolej. Huh!




Haha mengarut jer benda2 aku nak beli kan? Lantakla. Kalau aku diberi duit tu, duit tu da jadi hak aku. So bolehlah aku beli ape pon kan? Weee~!



Kalau berminat nak sertai contest ni boleh ke blog Diari Seorang Lelaki. Contest dibuka sehingga 30.04.2010. tuah baik semuanya! (baca: good luck)



p/s: wah kalau menang ni conok jugak an?

4 ulasan:

  1. nak beli coyote..? tuh menatang yg mcm serigala tuh nak wat hape..?hahaaa..

    tQ for joining & good luck..

    jap lagi pengadil datang..ay0oo

    BalasPadam
  2. hahaha.. bioler.. len kali nak wat entri ne bukak kamus kot. haha

    BalasPadam
  3. =)
    wah..
    akhirnye..
    de jgk nde nk bace..

    -sirNR-

    BalasPadam
  4. Hello Blogger!
    Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
    Jika ya, silahkan kunjungi website kami www.kumpulbagi.com atau www.facebook.com/kumpulbagi/ untuk info selengkapnya.

    Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto, music, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

    BalasPadam

Related Posts with Thumbnails