Welcome to my blog :)

rss

Rabu, 4 Ogos 2010

kebaikan dan keburukan online.. hapdate blog dan facebook.

heh. kenapa aku punya tajuk macam tajuk karangan darjah 6? aku dah 21 tahun. saiz je maybe adelah sikit macam budak darjah 6. *comel kot. hari ini mari kita mengupas kesan-kesan online terhadap diri sendiri ye kawan-kawan.


bila saya online saya lupa baca buku. fine. saya tipu. saya memang tak mahu baca buku. sem ni got 12 subject OMG very-very tough one. macam otak boleh dapat muscle tegar-tegar kalau baca 12 modul tebal macam balak tuh.

bila blogwalking terus lupa dunia. boyfie ditinggalkan. sekandal diabaikan. kekasih gelap terhalalkan. baca blog sangat tekun sampaikan kalau ada soalan kefahaman lepas tiap entri saya yakin saya boleh dapat full mark. demn! kalau dulu macam ni masa sekolah, maybe aku dapat 5A UPSR, 8A PMR dan 10A SPM. maybe sekarang aku kat OXFORD ke an? xde ah kat kolej mental dental nih -_-''.

kalau bukak FB mesti akan mencarut dengan rakan-rakan FB dekat wall. yang tak tahan akan ada kawan-kawan yg bukak topik sama kat wall dia lepas tu hantar komen: 'komen kat wall aku pulak'. sengal tak kawan-kawan??

bukak FB mesti sampai tak sedar dah 2 @ 3 pagi. tomorrow got lecture so sape-sape yg berbalas komen kat wall tuh mesti masa lecture sekor-sekor macam kena tembak jepun oh.. banzai!

kalau sakit hati mesti on the spot terus publish kat wall mencarut-carut. tapi besh kot dapat meluahkan perasaan sambil mengumpat secara online. heh.


ok. aku mencarot lagi. sekian terima kasih. aku nak bukak modul. baca betul-betul. bukak je. haramjadah (~_~)v

 muka moyong wat-wat xde asaimen. *pemalas tapi online sangat rajin*



p/s: saya suka life saya sekarang. staf macam haram. ok. mulut aku mulut puaka. so what?? nak saman? silakan.




2 ulasan:

  1. perghh..ayt ko..mndalam kowt....bhahahahaha

    BalasPadam
  2. mane leyh cetek2 je weyh. tak puas ah nak mengutuk. huhu

    BalasPadam

Related Posts with Thumbnails