Welcome to my blog :)

rss

Selasa, 6 April 2010

eksiden oh eksiden

Uhh.. penat. Sedang bekerja. Nak buat terapi otak dengan blogwalking dan fesbuk-ing. Tp si siput celcom ni asek datang bulan jer. Asal bukak je merah. Asal bukak je merah. Tak pernah nak biru. Adoyai. Penipu lah beruk broadband nih..... entri yang aku da siap taip dua tiga hari lepas pon sampai sudah aku tak post kat belog. Haish.. marah betul aku. Rasa nak pergi serang je celcom center tu. Okeh. Terima kaseh kerana membaca mendengar bebelan saya =.=


Aku sebenarnya nak cerita pengalaman best aku eksiden baru2 ni. Huhu~ masa tu otw nak pergi kerja. Dalam jam 10 a.m macam tuhla. Aku pon tak hengat sangat butir2 peribadi dia. Si berukband ni punye pasal la ni. Macam mana boleh eksiden? Aku pon tak tahulah, pakcik tu cakap aku berangan masa bawak motor. Mana ada aku berangan. Aku bawak aku fokus je kat jalanraya tu. Tu yang aku tak nampak kereta pakcik tuh kat depan. Pakai taram je aku langgar. Naseb bek aku hidup lagi. Haha. Pakcik tu cakap.. ‘nak oiii.. kereta pakcik yang besor ni pon awak boleh langgar.. (kenapa taknya, pakcik yang lagi besau dari kereta tu pon saya boleh langgar). Yang paling aku tak tahan.. pak cik tu keluar je dari kereta dia, terus dia cakap: pakcik baru jer cat baru kereta ni.. padahal aku tengok da berkarat2 dah. Mentang2 lah calar sikit. Naseb bek aku takde lesen. Kalau tak aku da pergi repot dah. Lagi pon pakcik tu yang salah. Ramai saksi yang tengok. Jalan tu macam dia sorang je nak lalu. huh! Tak pasal2 berparut kaki aku neh.. dah kena diskaun hantaran seposen kan? :P


Takpelah. Sir cakap, tu pengalaman. Nak guna jalan kena ‘kenal’ jalan dulu.yela tu.. yang ‘kenal’ jalan straight ke kubur tu siapa nak jawab? Tak nak aku. Tobat pon belum lagi.. -_-‘’



p/s: aku tak nak nek motor dah.. huhuhu


4 ulasan:

  1. relax beb.. patut ko langgar dia sekali ag depan mata.. biar dia buka sket mata mngantuk tu.. yeehaaa.. haha

    BalasPadam
  2. hahaha... mau pakcik tu lenyek aku ngan perot die.. :P

    BalasPadam
  3. mie 6ti ade filem tajuk minah sempit...aku rse mu bleyh jd perlakon utama...sbb mu sesuai sgt mieee....hahahhaha

    BalasPadam
  4. ngok mung pizie.. dop kuasa aq.. hahahaha. aq nak ngorat jpj lu v lepas lesen aq. lalala~

    BalasPadam

Related Posts with Thumbnails