Welcome to my blog :)

rss

Khamis, 21 April 2011

sudah terhantuk baru terngadah




Hari ini aku dapat berita gembira. Gembira sangat-sangat sampai menitis air mata kegembiraan aku. Hoho. Ko ingat senang-senang orang brutal macam aku ni nak mengalirkan air mata? *ceh padahal cengeng.

Tulahhh... dulu suruh buat asaimen ko malas. Sikit-sikit nak tiru orang sikit-sikit nak tiru orang. Pastu mula lah bila orang cakap ramai yang fail ko pulak perasan lebey sampai satu kerja pon ko tak buat hari ni kan???


Tulah.. mama ko dah pesan duk kat sini buat hal ko sudahlah jangan sebok hal orang karang ko jugak yang serabut. Tapi bila orang duk bergosip ko sebok nak mencelah konon takot ketinggalan berita hot lah. Nah! Keluar berita tak syok pasal student fail baru kau serabut perot sampai makan pon takda selera. Kononlah.


Tulahh. Lain kali ko jangan layan orang kuat bergosip tu. tambah-tambah orang tu memang jenis sampai kan cerita tak betol jek 24 jam. Macam dah takde kerja lain. Nak je aku luku-luku kepala tuh. Mengenangkan ko orang tua je. naseb baik saya ni berbudi bahasa orangnya tak marah2 orang tua. :P


Thanks Allah. You knows best.


p/s: terima kasih buat doamu wahai bonda
p/s: maafkan saya tidak sempurna
p/s: congrats kawan2. alhamdullillah masih lagi berkongsi exam room yang sama



ms.fatbrat. please kill urself and dont bother me again. sumpah menyampah. syuhh! :P



nurul shamimi sila pergi study! Kerja menggatal, menggedik, mengonline, mengecoh, menyenget mengapa lagi dah aku tak tahu.

Nurul shamimi: baik cik senget. Muahaha.

Dahla nak study. Malas nak layan orang gila. :P

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails