Welcome to my blog :)

rss

Khamis, 23 September 2010

cerita blue. repost.

Hukum karma

Bila kita buat orang

Nanti orang buat kita

Tiap apa yg kita buat ada balasan



Teringat perbuatan kejam aku yang accidentally menila kucing nenek aku yang bernama kadir. Bukan salah aku. Beliau yang datang masa aku sedang menila baju sekolah catin. Aku pulak tak tahan godaan tengok bulu beliau yang lebat + puteh gebOo tersebot. Yang aku pelik, mama beliau tidaklah seputih itu? Owh.. kena rogol mungkin. Kesian. Botol nila di tangan aku tanpa segan silu terus aku tonggeng ke arahnya. Tak tahu syaiton mana menghsut aku tatkala itu. Tapi aq syok jer tgk die da jd blue (baca:biru).

Hari ini, beliau balas dendam terhadap aku. Walaupun aku tak kenal kadir sepenuhnya. Tak macam nenek aku, sekilas ikan di air dah tahu gay ke lesbian. Tapi aku cukup kenal warna biru nila beliau tu.


Ini ceritanya.


Aku bangun pagi awal hari ni. Tido da jam 5. jam 6.30 bangun. Mengantok. Mata stim2 je masok bilik air. Masa air hujan buatan dr paip tu mencecah kulit rasanya terus efek ke otak. Terus aku mengelak air tu. Da macam kambing takot kena hujan. Tiba2 tangan aku tersentap botol nila yang entah siapa2 letak atas rak sabun tu. Terus bermandikan air nila. Nah.. ni baru betul cerita blue. Lagi haru bila warna tu tak nak tanggal. Kuasam. Aku keluar bilik air mintak tolong mama aku. Terserempak dgn kadir si kucing biru. Muka beliau mmgla xleyh blah. Macam mengejek aku jer. Ooo.. gelakkan aku lah tu. Takpe2. len kali aku kuningkan otak kau pulak. Baru padan muka.

Hukum karma

Bila aku buat kucing

Kucing buat aku balik



Moral of the story: janganlah kita buat membuat. -_-''

5 ulasan:

  1. comel gila kucing nama kadir...

    so... sekarang ni kau adalah kaler biru la??

    tskk... boleh tahan jugak rancangan si kadir nak balas dendam tu ye. kirim salam dekat beliau.

    BalasPadam
  2. hahahaha. taw xpe. sekarang aku takdela seblue die mase kena nila ari tuh. insyaallah kalau berkesempatan aku kem salam. :)

    BalasPadam
  3. aku ada sekor kucing tapi nama dosoh.comel..yang pelik nya dosoh tu tak suka makan ikan..dia minat makan burger..setiap hari aku kna beli burger tuk dia..mengalah kan aku jer..tapi warna nya bukan blue,,warna kuning taik..

    BalasPadam
  4. x fhm..x menarik..tkder bluee pon

    BalasPadam

Related Posts with Thumbnails