Welcome to my blog :)

rss

Sabtu, 5 Jun 2010

Aku tak tahu ape aku buat kat sini.

Eh2.. tibe-tibe aku bukak laptop. Tiba-tiba aku online ngan berukband. Tiba-tiba aku bukak fesbuk. Tiba-tiba aku bukak belog. Tiba-tiba aku kelik new post. Tiba-tiba jari jemari aku yang cantik mulus ni menari-nari tango kat keybord menulis entri ini. Tiba-tiba aku dah tak tahu nak tulis apa lagi. Tiba-tiba aku rasa aku gila. Makan jum. Yumyum. Heh.


nak letak muka bengkak2 boley? T_T





p/s: help needed. Sila bagi advise @ tips @ kaunseling @ bebelan @ tutorial @ apa saja untuk menghilangkan serabut di kepala dan mengelakkan urat-urat medula oblongata tak bersambung dengan tendon di tulang lutut. Huhu. (~_~’’) paham ke? :P

p/s: serius aku betul-betul nak tips tu.

11 ulasan:

  1. mengapakah mst sume tibe2 ye??...hehe

    BalasPadam
  2. gua rasa lu kena sindrom mati kutu ni..payah tu nak berubat..keh keh keh

    BalasPadam
  3. misz fatin: sebab die suddenly happen. kiki

    linglung: adeh tak kire a payah ke susah ke wa ne berubat gak. wa taknak kutu wa mati. huhu :P

    irwan amit: adess -_-''

    BalasPadam
  4. zikir dan solat sunat.

    (ni tips untuk diri sendiri jgk nih)

    BalasPadam
  5. nia: tula kan.. itu lebih afdal. tawakal cara islam lebih baik :)

    BalasPadam
  6. nurayunni: sila2.. jangan malu2 :D

    sir: ...

    BalasPadam
  7. syahid: oh syahid.. sadissnyerrrrr... kene sebijik.. hahaha

    BalasPadam

Related Posts with Thumbnails