Welcome to my blog :)

rss

Rabu, 26 Mei 2010

yes!! 3 jejaka hot malaya dalam genggaman!!! [fast update]

wah. wah. wah dan wah. hari ni hari bertuah aku. si Nurul tak datang, Ayu tak datang, maka aku sorang. ada promoter celcom datang promote  Celcom Broadband, Celcom Blue dengan Celcom UOX. ganteng-ganteng gitu dong.. aku baru interview. sorang dah kawen, 2orang lagi bujang trang tang tang. bertuahnya aku dapat cuci mata. Asek tengok customer tua gatal singgah je cari ubat kuat jenuh jugak aku ni ha.. Cosway tak jual ubat kuat la ngek! korang nak mati ke apa? kan boleh jugak aku buat senaman mata menjeling-jeling, main mata dengan cowok ganteng tu. alahai.. aku nak aim si kecik molek tu.. kiut miut je. mintak fesbuk dahla. pe barang nak mintak nombor telefon zaman sekarang ni kan? muahahahahahhaha. dahla aku nak pergi ngorat!

 hins.. hins.. kalau tak cukop umor tutup mata! tade la ekstrem camni aku nak ngorat.. P




p/s: huh. kalau pakwe aku baca ni mati aku kena basuh otaknye. harharhar. gile kentangggg..
p/s: nak amek gambo. tapi malu. ti diorang cakap aku ni gedik tak tahu malu lak. memang pon. ada haku kesah?  :P

16 ulasan:

  1. muahahahah~~ rammyd!!!!!! sudah gatal sudah!!!

    BalasPadam
  2. atikah: haha tolonglah garukan teehee :D

    BalasPadam
  3. haha
    =)
    neway thx 4 comment

    BalasPadam
  4. huh! nasib baik sempat tutup mata.
    eh, gambar ape tue erk? haha. :D
    rugilah tak dapat tengok sbb bwh umur.

    BalasPadam
  5. arol: hahaha ye ke ta tinguk.. tipu~~ :P

    BalasPadam
  6. hahaha..sempat lagi usha..

    gambar tu Hot..kasut tu canTek..laki tu..so-so..hahaha

    BalasPadam
  7. cik idaY: hahaha.. ni mesti high taste gila2 cik idaY kan? :P

    BalasPadam
  8. fuh
    gila extreme pic tu
    hahahaha

    BalasPadam
  9. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  10. hans: hihi terjumpa kat google a ni.. huhu

    velasrizal: lau tekan skit heel kasut tu kompem tembus ke jantung tu :p

    BalasPadam
  11. uik... gatalnya.... huhuhuhuh

    BalasPadam
  12. long haffiz: ekelehh.. tatotnyew.. hakhak :P

    A-Y-I-E: :P

    BalasPadam
  13. kalau makwe gua pijak gua dgn kasut tumit tinggi tu..gua...errr...segan la nak cakap...keh keh keh

    BalasPadam

Related Posts with Thumbnails