Welcome to my blog :)

rss

Rabu, 12 Mei 2010

saya sedih hari ini..

sudah lama aku meninggalkannya dalam keadaan yang tidak pasti
hari ini adalah harinya. 
hari aku memberinya kepastian
kelmarin 12 MEI 2010
genap sudah 3 tahun
tapi hari ini kami mengakhirinya
kenapa
entah
cuma aku yang tahu
aku sayang
sumpah
tapi dia bukan orangnya
dulu pernah aku angankan hidup bersama
namun takdir penentu segala
tersurat segala yang tersirat

awak
terima kasih
semoga kita bahagia
saling mendoakan
'family saya family awak juga'
saya tak lupa
segala yang awak berikan
saya tak beri apa-apa kot
(hihi -_-'')
moga awak terus ada
beri saya sokongan
sebab awak sahaja yang tahu
kisah hidup saya
segalanya saya kongsi dengan awak
suka dengan awak
duka dengan awak
SAYA PERLU AWAK

even kita tak macam dulu, be right there for me please :(











p/s: aku sedih.. YA ALLAH.. tabahkan hatiku..

9 ulasan:

  1. kuatkan ati dan segala yang berlaku pasti ada sebab .

    BalasPadam
  2. jodoh... pertemuan... hidup... mati....semua ketentuan Allah...biarkan sahaja airmata mengalir...mana tahu alirannya akan membawa segala kebahagian di kemudian hari... :)

    BalasPadam
  3. princeduyong: masa penawar segalanya :)

    BalasPadam
  4. kalo ade jodoh x kemana.....insyaallah
    =)

    BalasPadam
  5. aik..ngn si pnjg tu ker?
    at last~~~ :p

    BalasPadam
  6. chentaLeya: huhu.. steady gak a aku ngan die tuhaa.. :(

    BalasPadam
  7. tanx 4 everything..
    ampun dan maaf andai sepanjang kita knl byk yg x best..
    insyallah..
    ill b there 4 u..
    don worry la..
    abg sokmo2 je tcongok kat umah mim...
    ade je..
    ape2 hal..
    tell me when u need a shoulder..
    take care..



    p/s:aku sedih jugak~~
    huhu
    T_T...........

    BalasPadam

Related Posts with Thumbnails