Welcome to my blog :)

rss

Sabtu, 3 Julai 2010

award lagik!

okeh.. dapat award lagi.. from si kecik manis.. siap ada entri spesel lagi untuk aku.. hebat tak? hebat tak? okeh. shut up mimi


1. anda mesti memuji si pemberi award.
kecik dan manis. hahaha

2.sila beri award ini kepada 10 bloggers yang lain.
aku nak bagi 3 jek! 
hidayah rodzi (sesi balas dendam. haha)
encik tikus (saye syuke! *blushing* gatal)

3.anda mesti memberitahu kepada 10 blogger tadi.
mestilah. akukan kecoh. =p

4.bagaimana anda boleh digelar sebagai blog yang best, great.
aku pon tak tahu ape yang hebat sangat belog aku neh. banyak sawang je. akukan malas. (pehh.. semua benda buruk perlu cakap ke ngek?)

iklan befOre masuk tidO:
time jam
baca tiga qul
tengok gambar family ngan si tikus moyong
dengar lagu kau tetap dalam anganku (aku memang JIWANG pon)

4 ulasan:

  1. sana sini ade je award..
    apsal diorang tak bg duit ek?
    kan ke best..
    hahahahahaha...

    BalasPadam
  2. seronoknye dia dpt award..hehe..

    p/s: thanks komen kt blog..hehe..dont misunderstanding lg..hehe..tajuk je lebih..
    Hit My Latest Update

    BalasPadam
  3. botak: hapekate awak kasi saya duet? :D

    faiz: hahahaha... cam salah grammar je tu :P

    BalasPadam

Related Posts with Thumbnails